اخبار مرکز, مرکز تحقیقات ژنتیک

جلسه برنامه ریزی و هماهنگی مرکزتحقیقات ژنتیک میبد به ریاست آقای دکتر عطابخش مدیرکل سازمان بهزیستی استان یزد

[vc_row content_text_aligment=”left”][vc_column][vc_column_text]

جلسه برنامه ریزی و هماهنگی مرکز تحقیقات ژنتیک میبد به ریاست آقای دکتر عطا بخش و با حضور آقای دکتر صباغزادگان معاون امور توسعه پیشگیری، آقای دکتر کلانتر مسئول فنی آزمایشگاه، آقای دکتر امامی مدیر موسسه فیروز آبادی، آقای فلاح رئیس بهزیستی شهرستان میبد،آقای حسین خدایی مدیر داخلی آزمایشگاه و خانم سعیده مظفری کارشناس دفتر پیشگیری از معلولیتها مورخ 1399/2/10 در مرکز جامع بهزیستی استان یزد برگزار شد.
آقای دکتر کلانتر با اشاره به این که مرکز تحقیقات ژنتیک پتانسیل های خوبی دارد و باید از امکانات و نیرو ها استفاده کرد و بهتر است به سمت شرکت های دانش بنیان برویم و کارایی مرکز را افزایش دهیم. و همچنین لازم است مرکز فعالیت های اختصاصی خاص انجام دهد و به قطب معلولیت عقب ماندگی ذهنی تبدیل شود چون تاکنون مرکزی در این زمینه اقدام نکرده است.
آقای دکتر امامی خواستار حمایت بیشتر سازمان بهزیستی از مرکز جهت گسترش کار مرکز به استان های همجوار شدند.
آقای دکتر عطابخش قول مساعدت و همکاری بهزستی را دادند و گفتند با توجه به اهمیت و ضرورت پیشگیری از معلولیت ها برای سازمان، از هر محل قانونی که بتوان کمک کرد ، کمک صورت می گیرد.

[/vc_column_text][vc_empty_space height=”12px”][vc_empty_space height=”12px”][vc_column_text][/vc_column_text][vc_empty_space height=”12px”][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *