اخبار مرکز, تازه ها, مرکز تحقیقات ژنتیک

دومین جلسه مشترک مرکز تحقیقات ژنتیک میبد با مرکز دیابت یزد

[vc_row content_text_aligment=”left” css=”.vc_custom_1493281775182{padding-top: 8px !important;padding-bottom: 11px !important;}”][vc_column][vc_column_text]

پیرو جلسه 98/7/20 که در منزل آیت الله اعرافی پیرامون همکاری مرکز ژنتیک میبد و مرکز دیابت یزد انجام شد. در تاریخ 98/7/30 جلسه دوم در فرمانداری میبد با حضور بخشدار مرکزی، معاون پیشگیری استان، ریئس بهزیستی میبد، ریئس مرکز تحقیقات ژنتیک میبد، ریئس مرکز دیابت یزد و چند تن از نمایندگان دانشگاه حائری میبد، دانشگاه پیام نور میبد و دانشگاه شهید صدوقی یزد برگزار شد.
ریئس مرکز دیابت با بیان این که یکی از شایعترین بیماری های استان یزد دیابت است و این تهدید خوشبختانه یا متاسفانه فرصت خوبی را برای استان در جهت انجام پژوهش فراهم کرده است. مرکز تحقیقات ژنتیک میبد این توانمندی را دارد که در زمینه ژنتیک دیابت با مرکز دیابت یزد همکاری خوبی را داشته باشد.
دکتر علی دهقانی به نمایندگی از دانشگاه شهید صدوقی در این جلسه حضور داشتند و الحاق فعالیت های جاری با مرکز دیابت می تواند دستاوردهای خوبی را برای مرکز به همراه داشته باشد.
دکتر صادقی پور در این جلسه در مورد اعتبارات مرکز مطالبی عنوان کردند و بیان کردند مرکز به عنوان پایگاه پژوهشی از طرف دانشگاه علوم بهزیستی اعلام شده است، و وزارت بهداشت این مسئله را تائید نموده است. در ادامه آقای فلاح رئیس بهزیستی میبد اهداف مرکز را تشخیصی، آموزشی و تحقیقاتی برشمردند و انجام چنین پژوهش های را منوط به تامین اعتبارات و نیروی انسانی در راستای اهداف مرکز برشمردند. آقای مشایخ رئیس مرکز تحقیقات ژنتیک میبد در زمینه وجود بسترهای لازم در این مرکز و نیز امکاناتی که بصورت مشترک می شود استفاده کرد توضیحاتی را بیان فرمودند.
در این جلسه اعضای هیئت امنا، هیئت علمی و هیئت اجرایی نیز تعیین گردید.

[/vc_column_text][vc_empty_space height=”12px”][vc_column_text][/vc_column_text][vc_empty_space height=”8px”][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *