اخبار مرکز, تازه ها, مرکز تحقیقات ژنتیک

نشست دکتر عطابخش، مدیرکل جدید بهزیستی استان یزد با آیت الله اعرافی و دکتر دهقانی

[vc_row content_text_aligment=”left” css=”.vc_custom_1493281775182{padding-top: 8px !important;padding-bottom: 11px !important;}”][vc_column][vc_column_text]

در این نشست نماینده تفت و میبد ضمن تشکر از حمایت های آیت الله اعرافی در احداث مرکز ژنتیک میبد، توجه بیشتر به این مرکز و موسسات خیریه که توسط بخش خصوصی ایجاد شده را خواستار شد.مدیرکل جدید بهزیستی استان از پیگیری خود برای فعالیت بیشتر مرکز ژنتیک میبد خبر داد و آیت الله اعرافی و دکتر دهقانی قول پیگیری درخواست ها را دادند.
امام‌جمعه میبد در دیدار دکتر عطابخش مدیرکل جدید اداره بهزیستی استان گفت: مدیر موفق مدیری است که در شروع کار خود با نگاه کلان کارهای بزرگ انجام دهد.
آیت‌الله اعرافی، حرکت در مسیر فرابرنامه‌ای و توسعه‌ای را کارگشا در حل مشکلات متعدد سازمان بهزیستی خواند و افزود: بهزیستی به‌عنوان یک‌ نهاد مردمی باید از ظرفیت‌ها و منابع مردمی بیشتر استفاده کند.
مدیر حوزه‌های علمیه کشور ارتباط با مردم و خیرین و نهادهای مردم را لازمه سیاست و رویکرد بهزیستی دانست و گفت: خیلی از مشکلات مردم را با تعامل با بخش خصوصی می‌توان رفع کرد. وی بابیان اینکه در بهزیستی میبد اقدامات خوبی در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی انجام‌شده است؛ بر نگاه علمی و مطالعه و تقویت تعامل اجتماعی در بهزیستی تأکید کرد.
امام‌جمعه میبد همچنین یادآور شد با استفاده از ظرفیت‌های دانشگاهی، می‌توان شاخص‌های خدمت‌رسانی به معلولین و کاهش آسیب‌های اجتماعی را بالا برد.
آیت‌الله اعرافی تصریح کرد: امیدواریم مناسب‌سازی هم که چندین سال است در شهرستان میبد آغازشده است به نقطه مطلوب برسد.
دکتر عطابخش مدیرکل جدید بهزیستی استان هم با اشاره به معلولیت خود و دردآشنای به مشکلات معلولین گفت: معلولیت خط قرمز ماست و در این دوره برای کاهش آلام معلولین در هر زمینه‌ای تلاش خواهد کرد.
عطابخش افزود: بحث تکمیل مرکز تحقیقات و ژنتیک میبد هم به‌عنوان مرکزی برای خدمات‌رسانی سراسر کشور از اولویت‌های این سازمان است.

[/vc_column_text][vc_empty_space height=”12px”][vc_column_text][/vc_column_text][vc_empty_space height=”8px”][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *