اخبار مرکز, مرکز تحقیقات ژنتیک

پنجمین جلسه شورای هم اندیشی مرکز تحقیقات ژنتیک میبد

[vc_row content_text_aligment=”left”][vc_column][vc_column_text]

پنجمین جلسه شورای هم اندیشی با حضور مهمانانی از دانشگاه اردکان، معاون آموزشی دانشگاه میبد، آقای دکتر سید مهدی کلانتر، رئیس بهزیستی میبد، رئیس مرکزتحقیقات ژنتیک، هیئت رئیسه موسسه خیریه تحقیقات ژنتیک دکتر فیروزآبادی و کارمندان مرکز در مرکز تحقیقات ژنتیک میبد برگزار شد، در ابتدای این جلسه ضمن پیگیری مصوبات جلسات قبلی اعضا در جریان روند کاری مصوبات و طرح های جلسه های قبل قرار گرفتند. در این جلسه اعضا برای تشکیل هسته های ژنتیک انسانی، ژنتیک دامی و ژنتیک گیاهی باهم بحث گفتگو کردند و قرار شد از توانمندی ها و تجارب دانشگاه اردکان و دانشگاه میبد در تشکیل این هسته ها استفاده شود.

آقای دکتر مروتی رئیس دانشکده پیرادامپزشکی دانشگاه اردکان ضمن تشکر از دعوت ایشان قول مساعدت و همکاری دادند و از اعضای شورای پژوهشی دعوت کردند که ضمن بازدید از دانشگاه اردکان و آشنایی با توانمندی ها و زیر ساخت های  این دانشگاه  یکی از جلسات شورای پژوهشی در این دانشگاه برگزار شود.

در این جلسه آقای دکتر مصطفی علیزاده معاون آموزشی دانشگاه میبد در مورد توانمندی ها ی این دانشگاه در حوزه طب بازساختی  و مهندسی بافت این دانشگاه توضیحاتی را ارائه دادند  و برای همکاری با مرکز تحقیقات ژنتیک ابراز تمایل کردند.

[/vc_column_text][vc_empty_space height=”12px”][vc_empty_space height=”12px”][vc_column_text][/vc_column_text][vc_empty_space height=”12px”][mkdf_image_gallery type=”masonry” image_behavior=”lightbox” number_of_columns=”three” space_between_columns=”normal” images=”10846,10847,10848″][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *