اخبار مرکز, تازه ها

جشن روز جهانی معلولین

جشن روز جهانی معلولین

[vc_row][vc_column][vc_column_text]جشن روز جهانی معلولین در مرکز طنین برگزار شد

گرامیداشت هفته معلولان در میبد با برگزاری جشن روز معلولین با حضور امام جمعه موقت و روسای اداره های آموزش و پرورش و بهزیستی در مرکز طنین آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری بام میبد؛ این مراسم با ارائه توضیحات در مورد فعالیتهای مرکز و برش کیک مزین شده با عبارت «روز جهانی معلولین مبارک» همراه بود.

حجت الاسلام اعرافی امام جمعه موقت میبد با قدردانی از دست اندرکاران و مربیان مرکز طنین اظهار کرد: خدمت رسانی و آموزش دادن به کسانی که نیازمند کمک برای به دست آوردن سلامتی هستند ستودنی و قابل وصف نیست. روز جهانی معلولان فرصتی برای بازدید از مراکز نگهداری معلولان و پاسداشت مقام شما است.

رئیس اداره بهزیستی نیز گفت: هم اکنون ۱۵ مرکز و موسسه روزانه و شبانه روزی فعال ویژه آموزش ، توانبخشی و توان‌پزشکی معلولان در شهرستان داریم. مرکز طنین یک مرکز جسمی حرکتی ویژه فرزندان دارای مشکلات جسمی حرکتی مادرزادی، فلج مغزی و سی ار پی دی است.

فلاح اظهار امیدواری کرد که با توجه به رویکرد در پیش گرفته شده مرتبط با توانمند سازی معلولان اشتغال پایدار نیز برای معلولان شهرستان داشته باشیم واکنون نیز با ارائه تسهیلات اشتغالزایی به معلولان از آنها حمایت شده که به صورت مستقل برای خودشان کار کنند و درآمدزایی داشته باشند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_gallery interval=”3″ images=”11777,11778,11779″][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *